[MataroSensefils] col·laboració conexió amb Barcelona

orrius7-guifi a yahoo.es orrius7-guifi a yahoo.es
dll jun 27 18:53:11 CEST 2011

Hola a tots,

a part de la meva modesta aportació econòmica, vull oferir una sessió de shiatsu als qui col·laborin activament en seva instal·lació. Quan estigui tot instalat i sigui operativa, només m'haureu de demanar hora per correu-e o telèfon.
I si algú està fotut i li costa donar un cop de mà, podem avançar la sessió, a veure si això ajudar a accelerar l'ajuda.

Queda dit i pendent.

 Isaac Plana Schilt   (Terapeuta de Shiatsu i Moviment)

637 86 90 60 - 93 798 88 47
C/ Amàlia, 33 - 08302 MATARÓ