[MataroSensefils] ¿hi ha alguna IP lliure a la omni d'Isern?

Xavier Riu xriu a ub.edu
dij jun 23 03:27:17 CEST 2011

Jo us puc dir que aquestes sí que s'utilitzen:
10.139.56.197
10.139.56.200
10.139.66.37

A més, m'imagino que n'hi ha tantes perquè totes les de dins del bloc
d'Isern deuen sortir com si estiguessin down.
salut,
xavier

Al 22/06/2011 18:31, En/na ivan ha escrit: