[MataroSensefils] Xerrades

dic jun 22 00:10:15 CEST 2011

Bona nit!

La xerrada de la setmana passada va anar prou bé. Finalment no va ser amb
els 40 alumnes de la casa d'oficis sinó amb la meitat: aquells que estan
fent l'especialitat més tècnica: instal.ladors de xarxes i microinformatics.
Els nois es van mostrar bastant interessats. Alguns es van mostrar
interessats en fer-se instal.ladors de Guifi.net.

A la xerrada d'avui al DAU ha vingut poca gent però força interessada: unes
10 persones. Tot i això, ha sigut molt profitós per tres motius bàsics:

1- Ja estem tornant a fer bullir l'olla amb xerrades. Cal fer-ne més!
2- Ha vingut una reportera del Tot Mataró que ha pres nota i farà un article
del projecte.
3- Ha vingut en Marcos, el president del partit Pirata de Mataró. M'ha
comentat que amb la gent de la CUP volen muntar una web on els ciutadans
puguem votar previament les coses que s'han de decidir en el ple municipal.
Tenen un sistema per autenticar els usuaris i verificar qui vota.
Personalment m'agrada molt aquesta iniciativa i li donaré suport. Per
exemple, podriem fer accesible aquesta web des de la xarxa sense fils i que
sigui la primera web que vegin per defecte els usuaris que es connecten a
través dels proxys. A partir d'aquí tothom és lliure de votar o no.

Amunt sense fils!

Jordi

El 21 de juny de 2011 23:06, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: