[MataroSensefils] Conectar-se a la voip de MSF des del mòbil

Jose Legido jose a legido.com
dis jun 18 21:41:26 CEST 2011

2011/6/18 René Vives <rene.vives a gmail.com>:
> [...]
>
> N'havia provat d'altres però aquest és el primer que he trobat que des
> de una xarxa 3G també funciona, a més la versió per a ordinador la
> faig servir i funciona prou bé.
>
> Zoiper permet des de qualsevol lloc podent realitzar trucades a
> qualsevol usuari de la xarxa voip de matarosensefils així com, tal i
> com permet  aquesta xarxa, realitzar trucades a fixes nacionals de
> forma gratuïta (i des del mobil!!)
>
> Segur que per a fer-ho des d'altres plataformes mòbils (com Android)
> en José ens podrà dir quins softphones hi ha. :-)

Jo he provat el Sipdroid.
Hem puc associar també des de 3G. Si truques al fixe de
Matarosensefils i marques el número 5 hem passa gratuitament al meu
mòbil estigui on jo estigui (connectat per 3G)
Dins de la xarxa també funciona, es clar!

Quan volgueu podíem fer un minitaller,no?
SAX!