[MataroSensefils] Conectar-se a la voip de MSF des del mòbil

René Vives rene.vives a gmail.com
dis jun 18 18:56:31 CEST 2011

Mario,

seria interessant saber si aquest programa que comentes (Cyanogenmod) a més
de SIP admet IAX, ja que des de 3G seria el protocol a fer servir.

Per a provar-ho en SIP ho podries fer des de la mateixa xarxa MSF. Només cal
que configuris el teu usuari de la centraleta de matarosensefils. Crec que
ja en tens un, sinó en José o l'Ivan segur que te'n crearan un de seguida,
només l'has de demanar. Bé, tu o qualsevol usuari de MSF, és clar! :-)

El 18 de juny de 2011 17:35, Mario Fornieles Eizaguirre <
mario.fornieles a gmail.com> ha escrit: