[MataroSensefils] Busquem petites col.laboracions per enllaçar amb Barcelona

Jose Legido jose a legido.com
div jun 17 01:57:38 CEST 2011

Pels que vulguin col·laborar es tan senzill com anar a l'apadrinament:
http://guifi.net/ca/node/39443
Donar a "Fes una donació o apadrinament" i ficar les teves dades i els
calers a aportar.
Quan s'arribi a la xifra, ens possem en contacte amb tots per recopilar els
calers.

Gràcies!