[MataroSensefils] Busquem petites col.laboracions per enllaçar amb Barcelona

mkt a lugoca.com mkt a lugoca.com
dij jun 16 21:09:17 CEST 2011

Hola Jose.

Primer he parlat amb l'administrador de l'edfici Blau Mar m'ha dir que la
reunió general de veïns la fan el 6 de juliol peró que la junta esta a
favor peró volen la unanimitat dels veïns.

També es podria mirar d'intal·lar a l'edifici La Marinada que es al davant
de la rotonda de l'entrada a llavaneres dese la NII

Jo vull colaborar amb 5 € com ho fem.

Bones desde Llavaneres