[MataroSensefils] Connexió Mataró-Llavaneres

Jose Legido jose a legido.com
dic jun 15 12:53:17 CEST 2011

Hola.
Ahir vam canviar l'antena de Isern a Geganta.
Es una nanobridge de 23dbis
Rebem Llavaneres a -69 i està enllaçat però TX/RX es de 6mbps/0mbps i
sense Transmit CCQ

L'he ficat la IP 10.139.66.199

Si algú toca que avisi abans per no trepitjar, ok?

Jordi Soler, pots provar des de Llavaneres? (No t'espantis si dic Jordi
Soler amb el nom sencer, que sembla quan ens renya la mama! es que hi ha
mes Jordis al fil, jejeje)