[MataroSensefils] Apadrinament diferent. Mesurador d'ones

Jose Legido jose a legido.com
dij jun 9 14:44:05 CEST 2011

Que si et deixo? Jo no mano! Això es de totes!
M'encanta que la gent s'involucri en el projecte, molta gent fica
d'excusa que sempre parlem de coses tècniques, però el projecte va mes
enllà, hi ha moltes coses a fer, no només tècniques, com manualitats,
legals, disseny,etc...

Així que si algú no entèn alguna cosa, que no es talli en preguntar!!!

Vaig a obrir un apartat al wiki de guifi.net perquè anem ficant dades de
mesures, quines son les limitacions, etc...

Gràcies Joan!

PD:Tinc pendent fer l'estructura d'una cabina de telèfon per ficar un
telèfon amb voip, si algú té fustes, metacrilat i ganes de fer nyapes
que ho digui!