[MataroSensefils] Orientar antena Isern per connectar Llavaneres

René Vives rene.vives a gmail.com
diu jun 5 12:25:49 CEST 2011

Via la ip de lan 10.139.67.199 tampoc hi arribes?

Respecte l'antena guifi4ever, si encara no està clar des d'on es
realitzarà l'enllaç finalment no li trobo sentit a haver de fer girar
l'antena guifi4ever, no és que en Jordi la tingui al balcó com per
girar-la així com així. Primer definim com ho volem i després ja
realitzarem els canvis necessaris, no?

Si com diu en Jordi l'antena apunta entre Mataró i Bcn, hauriem de
provar-ho des de Matgeganta que esta una mica més al nord d'isern i
bastant més que matmainada, i potser des d'allà la visió mutua és
directe.

El 5 de juny de 2011 10:28, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit: