[MataroSensefils] Orientar antena Isern per connectar Llavaneres

Jose Legido jose a legido.com
dis jun 4 15:02:01 CEST 2011

Hem orientat l'antena cap a Llavaneres, el resultat es el següent:
	00:0C:42:39:42:91	guifi.net-LlavAntnsTVAP1-5 	LlavAntnsTVAP1 	NONE	-72 / -95
	00:0C:42:39:42:A0	guifi.net-LlavAntnsTVAP2-5 	LlavAntnsTVAP2 	NONE	-79 / -94
	00:0C:42:39:42:A4	guifi.net-LlavAntnsTVAP3-5 	LlavAntnsTVAP3 	NONE	-78 / -93
	00:0C:42:39:42:A5	guifi.net-LlavAntnsTVAP4-5 	LlavAntnsTVAP4 	NONE	-77 / -93
	00:0C:42:39:42:90	guifi.net-LlavAntnsTVAP6-5 	LlavAntnsTVAP6 	NONE	-86 / -93
	00:0C:42:39:42:85	guifi.net-LlvGuifi4Eve 	LlavAntnsTV-Guif 	NONE	-79 / -94
	00:0C:42:39:42:92	guifi.net-LlavAntns-LlavAjntTx
	LlavAntns-LlavAjNONE	-81 / -93
	00:10:E7:A4:F2:75	Ajuntament Llavaneres 	 	WEP	-73 / -92

Després de moltes proves, crec l'Antena de Llavaneres no està
orientada del tot bé cap a Mataró, això només era una prova per veure
si el "problema" estava en Mataró o Llavaneres. Ho hem fet perquè hem
trigat 5 minuts en fer-ho i aquesta antena no s'estava utilitzant.
Quan tingueu una estona la fiquem en Geganta o on volgueu.

SAX!