[MataroSensefils] Orientar antena Isern per connectar Llavaneres

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div jun 3 23:57:49 CEST 2011

Hola!

No puc venir demà :-(

Tot i això, el millor punt per enllaçar amb Llavaneres és MAtGeganta. Com
diu en René, us ho heu estat mirant molt: canvi tarja, pigtail, en Jordi
Soler també s'hi ha connectat remotament, etc

Independentment de si finalment es pot enllaçar des de MatMainada jo faria
la prova des de MAtGeganta.

Sort cracks!

Jordi

El 3 de juny de 2011 19:03, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: