[MataroSensefils] Consulta Android

dic jul 27 12:17:44 CEST 2011

Hola!

Des del mòbil amb Android només utilitzo el proxy http i el Sipdroid per les
trucades. Em vaig instal.lar el navegador web Opera que permet ser
configurat per aquest propòsit a través d'un menú intern:

http://www.techxilla.com/2011/01/17/proxy-settings-for-android/

Sento no poder-te ajudar més Mario.

Jordi

El 27 de juliol de 2011 11:39, Mario Fornieles Eizaguirre <
mario.fornieles a gmail.com> ha escrit: