[MataroSensefils] Resum de Llista, vol 56, número 21

Josep Maria Amador amadormail4 a gmail.com
dim jul 26 16:14:56 CEST 2011

hola bona tarde, voldria sabe si tinc covertura de la xarxa ' i amb qui tinc
que contactar per
ferm'hi soci, visc a la plaça illa cristina
gracias i salutacions cordials
*                  Josep Maria Amador*