[MataroSensefils] Consulta Android

Mario Fornieles Eizaguirre mario.fornieles a gmail.com
dim jul 26 14:45:31 CEST 2011

Hola!!!

Ja porto uns mesos conectant el telèfon Android a la xarxa sense fils
de casa. He aconseguit que funcioni el Market i en general totes les
aplicacions, a excepció de Google Talk.

Després de remenar els ports, he provat amb el 443, 5222, 5223 i 5228,
i amb cap d'ells funciona. Pot ser que algun d'ells estigui tancat a
la xarxa?

També, aprofitant el correu, m'agradaria saber si algú té idea de
perquè a Android 2.3.4 quan em conecto mitjançant el proxy no
sincronitza automàticament amb els servidors de google i les
notificacions push deixen de funcionar automàticament, i he de forçar
la sincronització manual. Això es nota sobretot amb Gmail.

Gràcies i bones santes!!!
Mario