[MataroSensefils] Survey a MontCabrer quan sigui possible

Pipiolo pipiolo a gmail.com
dll jul 25 17:31:12 CEST 2011

Jose i Jordi (Ivan?) doncs si us sembla bé us passo a recollir per la
plaça Santa Anna a les 5h i anem a buscar a Fidel perquè ens porti.

Fidel, la font picant on està?
hi ha aparcament per deixar el cotxe i pujar tots amb el teu?