[MataroSensefils] Survey a MontCabrer quan sigui possible

Pipiolo pipiolo a gmail.com
diu jul 24 22:36:37 CEST 2011

Ara estic de vacances, per tant tinc molta disponibilitat, encara que
aquesta setmana ja havia quedat alguna tarda i hauria de ser el
dimarts o el divendres, ... o a deshores (hora de dinar, hora de
sopar, hora de la migdiada, capvespres,...)

Salut