[MataroSensefils] Ja és aquí el material per l'enllaç Montcabrer-Collserola

Jose Legido jose a legido.com
dim jul 19 13:19:17 CEST 2011

Hola.
He enviat un correu als col·laboradors per recollir els calers.

Aprofito per dir que si algú vol col·laborar tot i que sigui amb un euro, ho
pot fer, encara està a temps. També acceptem pagament amb moneda social de
la cooperativa intregral catalana.

Hi ha molta gent que diu que vol col·laborar en el projecte però que no
entèn de informàtica. Aquesta es la seva oportunitat!!!!

Salut amor i xarxa!