[MataroSensefils] Donació de material

Enric enric a musaik.net
div jul 8 16:09:30 CEST 2011

Al 08/07/11 15:38, En/na Blackhold ha escrit:
> jo vui una invitació a google+ :P
>
> - Blackhold
> http://marsupi.org
> http://summercamp.cat
> ~> conquerint l'aire, alliberant les ones.
> ~> un procés en background també consumeix recursos

Espero que se m'entengui, i qui no ho faci, que pregunti, el meu
objectiu és que s'entengui.
Crec que estem a la llista de mataró sensefils. No pas a cap llista de
promoció del Gran Germà Google.
No ser si puc arribar a entendre que algú ofereixi productes de google
com si en tingués un tresor per regalar, és senzillament estratègia
comercial per cridar l'atenció. Però si algú ofereix aquests productes
en aquesta llista, jo no sóc ningú per privar-ho, només el que demano és
que si algú els vol que els demani a la persona en concret i no cal que
ens n'assebentem tots. Ho sento Blackhold, no va per tu, però després de
tres correus no he pogut més, i a sobre que tu estàs treballant
justament per ser autosuficients amb les serveis a internet, que us ho
esteu currant a sac amb http://marsupi.org.

I ja que es parla del Gran Germà us donaré algunes notícies recents al
respecte:

* Quan a finals del 2009, l'activista Saharauí Aminetu Haidar es va
declarar en vaga de fam a les illes canàries, el grup en el qual
militava tenia un correu a gmail, la web a blogspot i una llista de
correu a googlegroups. El govern Marroquí va trucar a Google i ho van
tancar tot.
* El famós vídeo dels infiltrats del dia del bloqueig del parlament
google va pressionar perquè el traiéssin de youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=YcmvzRvsf8g
Sort que no ho poden parar i es va replicar a molts altres llocs
* Un altre vídeo des de l'acampada de Vic---> tret!
http://www.youtube.com/watch?v=zG9YQidRgxo
* I, finalment, la més gorda per mi. Un advocat, Josep Jover, que també
està vinculat
entre d'altres coses en les denúncies als de l'SGAE (que tant han
triomfat), li van treure el compte a goggle docs on hi tenia penjat fins
a 8 querelles que volia presentar contra en Felip Puig pel tema del
desallotjament de plaça Catalunya, i les tenia penjades perquè tothom
els veiés i pogués opinar i modificar. Doncs google li va treure el
compte per "actividad inusual".
Ho vaig llegir aquí: http://twitter.com/#!/josepjover
Però la querella ja està presentada i sembla que ara hi ha accés al
compte de googledocs.

Ho sento, però algú ho havia de dir!

Encara no t'has acostat a l'acampada? Busca el teu forat i contribueix
en la mesura que puguis, encara que sigui molt poc. Mira't el calendari
i la informació que trobaràs a:
Web de l'Acampada de Mataró <http://acampadamataro.sopadepedres.org>