[MataroSensefils] Xerrades

dij jul 7 10:17:51 CEST 2011

Hola!

M'han  demanat que demà divendres fagi la xerrada als 20 alumnes de la casa
d'oficis que no varen assistir la darrera vegada. No són de perfil tècnic
(dissenyadors i multimèdia) però és molt interessant que els més joves
coneguin el projecte.

A on podem fer una altre xerrada a Mataró en dues setmanes? El nou centre
cívic de davant de l'estació de trens té bona pinta. Alguna altre idea?

Jordi

El 22 de juny de 2011 0:52, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com> ha
escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes