[MataroSensefils] Donació de material

Mario Fornieles Eizaguirre mario.fornieles a gmail.com
dim jul 5 22:50:15 CEST 2011

Hola Jordi!

Ja t'he afegit a un cercle, diria que ja està! Necessites crear un
perfil de Google per poder-hi accedir.

Salut!
Mario

El 5 de juliol de 2011 15:05, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com> ha escrit: