[MataroSensefils] MatTorreMarresme???

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
div gen 21 08:27:42 CET 2011

Bon dia,

jo soc usuària de MatTorreMaresme. Vaig veure el tema de l'apadrinament,
però tinc un començament d'any molt dur econòmicament parlant... misèries...
hehehe! Així que, ara per ara, no puc posar ni un euru amb el tema aquest,
em sap greu.
La meva connexió funciona prou bé (i crec que els "errors" que tinc no són
de connexió sino de definició de paràmetres en el meu portàtil. Us explico:
per exemple, l'antivirus no pot trobar actualitzacions ja que quan s'executa
aquesta tasca, no sé què passa que no pot accedir a la pàgina d'internet;
així mateix, tampoc em puc connectar a l'Spotify ni a pàgines tipus
Cinetube... Temps enrere havia de treballar amb una màquina virtual i des
d'aquesta tampoc em podia connectar a internet. Segur que és alguna opció
que dec haver d'activar, però no sé quina és... ¬¬').

Per altra banda, demanar disculpes per no donar més senyals de vida amb tot
el que parleu, però és que no rasco bola! :S Soc una analfabeta total amb
els temes aquests.
Dissabte m'agradaria molt anar a la xerrada aquesta de l'energia. A veure si
em llevo d'hora, deixo la feina feta i puc arribar-m'hi! (el centre cívic
del Pla d'en Boet, és on hi ha la ràdio de Mataró, oi?)

apa gent, bon dia!
El 20 de gener de 2011 23:01, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit:

> els usuaris de MatTorreMaresme <http://guifi.net/node/21247> ¿esteu en
> aquesta llista?
> ¿teniu bona connexió?
>
> vam fer un *apadrinament <http://guifi.net/node/35506>*, per millorar
> l'enllaç i nomes dos usuaris han donat senyal de vida.
>
> ¿us va be la connexió?
> ¿no cal fer res?
> ¿guardem el material en una capsa per més endavant?
>
> si aquest dissabte no em d'anar a MatTorreMaresme<http://guifi.net/node/21247>¿quin altre
> tasque<http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Documentaci%f3.Tasques>fem?
> [...]

Mercè Marsal
http://contemplacionsibadades.blogspot.com

["La intel·ligència ha passat a ser una antigalla del s.XVIII. El futur és
dels imbècils" Joan Sales. *Incerta Glòria*]