[MataroSensefils] Tasques a fer

Nina González ninagonzalezgarcia a hotmail.com
diu gen 16 22:36:37 CET 2011

Hola podries posar un apartat d'enllaços d'altres webs d'interés i/o "amigues",

potser també estaria bé un apartat de notícies

Jo crec que més que serveis, podrien fer una mica  d' història, context,
 grups i activitats que s'estan realitzant en aquests moments,

Nina González