[MataroSensefils] Script per comprovar la connexió [WIN]

Aleix Roca Nonell aleixrocanonell a gmail.com
div gen 14 20:56:52 CET 2011

Enginyeria Informatica a sekes! i no tinc ni idea de shellscript de windows,
només de linux! >.< però de fet no seria mala idea per probar-ho i començar
a saber algo... Jordi tu sempre hem lies eh???  jejeje ;)

vale va! provaré de mirar-ho! Suposo que se sabrà que hi ha algo malament
quan no es revin els 4 paquets, oi? o si es reven 3 ja va bé la cosa?