[MataroSensefils] Hola, proposo un canvi de format

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dij gen 13 11:13:08 CET 2011

Isaac,

Jo faig servir Gmail i té l'avantatge que t'agrupa els correus per conversa
per defecte. Així, si algú fa una pregunta sobre un tema i reb moltes
respostes, només veig un grup de correus pendents de llegir, com si fos un
únic missatge. Si el tema de la pregunta t'interessa, obres la conversa i
els llegeixes tots de cop i si no, la descartes i punt. Veient-los així és
lo més similar a un foro com els que comentes.

Veig que fas servir yahoo i no sé si pots veure'ls així. Amb Outlook,
Thunderbird o qualsevol programa client de correu es pot configurar en
carpetes per veure els missatges d'aquesta manera, llavors només hauries de
fer un filtre per agrupar els missatges de la llista a aquesta carpeta.
Desconec però si el client web de yahoo té aquesta opció.

Esteve

El 12 de gener de 2011 23:16, Rene Vives <rene.vives a gmail.com> ha escrit: