[MataroSensefils] Hola, proposo un canvi de format

Jose Legido jose a legido.com
dic gen 12 09:07:42 CET 2011

Hola Isaac, trobo molt interessant la teva apreciació, es un tema que
hem parlat molts cops.
Vam decidir ficar etiquetes als correus, com podria ser: [tecnic] o
[public], no sé, m'ho invento.
Ja saps que la xarxa la fem entre tots i malauradament, som pocs els que
estem mes actius. El problema es que si dispersem els correus, potser hi
ha menys participació.
Entenc que poden haver coses mes tècniques, per això estem intentant
ficar serveis com telefonia (que per cert, ho heu de provar, es
impressionant!!!!), mldonkey, webcams, estacions metereològiques,etc...
o el que vulguis! per veure si la gent s'engresca.

Al wiki hem ficat possibles tasques:
http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Documentaci%f3.Tasques

Perquè potser una persona no pot col·laborar amb coses tècniques però si
amb altres com.... fer un vídeo de que es Matarosensefils?

Una idea podia se crear un apartat a la web amb un resum de les coses
mes interessants que surtin a la llista, com has comentat.

Ho anem parlant? O ho podríem fer a una reunió presencial,no?

Per cert, ja he esborrat la adreça: plaschis a yahoo.es

SAX!