[MataroSensefils] Mldonkey a Mataró Sensefils

Jose Legido jose a legido.com
dim gen 11 23:50:45 CET 2011

La adreça es:
http://mldonkey.matarosensefils.net/ml/

et sobra un http.
Si pots fes: inicio / ejecutar i escriu cmd i lo donas al intro
T'ha de sortir una finestra negre.
Escrius:
ping mldonkey.matarosensefils.net

I fiques el que et surt