[MataroSensefils] Mldonkey a Mataró Sensefils

Nina González ninagonzalezgarcia a hotmail.com
dim gen 11 22:43:28 CET 2011

no, poso la contrasenya i tot erò després dóna error.

Nina González

Date: Tue, 11 Jan 2011 22:38:32 +0100
From: jordiclopes a gmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Mldonkey a Mataró Sensefils

I amb aquest enllaç directament tampoc et va?

http://10.139.56.134/mldonkey/

Jordi

El 11 de gener de 2011 22:33, Nina González <ninagonzalezgarcia a hotmail.com> ha escrit:

Hola Jordi, gràcies per les teves indicacions, comentar-te que l'enllaç no n funciona, estic seguint les teves indicacions i en connexions de xarxa, m'he perdut no se com anar a tarja de xarxa (on pots indicar on trobar-ho? merci

Nina González