[MataroSensefils] Mldonkey a Mataró Sensefils

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim gen 11 22:23:57 CET 2011

Posat les DNS de la xarxa sense fils:

Si fas servir Windous XP ves a Inici-->panell de control-->connexions de
xarxa-->Tarja de xarxa-->propietats-->TCP/Ip--> i a la secció DNS posa
10.139.56.2 en el primer.

Si no ho veus clar pots fer click directament al següent enllaç:

http://10.139.56.134/mldonkey/

Si així tampoc et funciona deu ser que tens de porta d'enllaç una de les
sortides ADSL d'Isern en comptes de la IP del supernode que seria el que
tocaria. Si aquest és el cas no podràs utilitzar els serveis que anem
afegint a la xarxa.

Ja diràs!

Jordi

El 11 de gener de 2011 22:08, Nina González
<ninagonzalezgarcia a hotmail.com>ha escrit: