[MataroSensefils] Com de perilloses son les antenes?

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div gen 7 13:36:43 CET 2011

Aleix,

Una estació base de telefonia mòbil pot emetre fins als 1500-2000 W  PIRE
encara que realment ho fan a molt menys (centenars de wats) ja que adapten
la potència a la necessitat de l'enllaç.

Pots veure-ho a la pàgina 6 d'aquest informe:

http://www.femp.es/files/3580-326-fichero/Informe%20SATI%20sobre%20aumento%20potencia%20m%C3%A1xima%20Reino%20Unido%2011-10.pdf

La teva antena WiFi està emetent a 0,1 W

En comparació, és com si jo em queixes del soroll que està emetent el teu
cor.

Vagi bé!

Jordi

El 7 de gener de 2011 12:42, Aleix Roca Nonell
<aleixrocanonell a gmail.com>ha escrit: