[MataroSensefils] Probelma node MatSanSad

Jose Legido jose a legido.com
div gen 7 08:39:02 CET 2011

Hola.
S'hauria de fer un minimanual de detectar on falla.
Ara mateix no la veig connectada al node d'isern.

La conexió es PC->Nanostation->Node->Porta internet
Que provi de fer un ping a les següents màquines:
Nanostation LAN:
192.168.1.1
Nanostation WAN:
10.139.56.216