[MataroSensefils] Aplicant QoS

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic gen 5 02:41:56 CET 2011

En l'exemple s'està aplicant a tot el tràfic que passa pel Mikrotik ja que
hi ha tràfic que no té pq sortir a internet: voip, dc, vpn, proxy,
enrutament ospf, etc

Com ja saps, es pot especificar fàcilment sobre la interfície que vols
aplicar el marcatge concret.
Sospito que potser és massa feina per la pobre mikrotik, no?

Qualsevol consideració és molt benvinguda Sebas :-)

Jordi

El 5 de gener de 2011 2:28, Sebastian Galeano
<badalonawireless a gmail.com>ha escrit: