[MataroSensefils] Com de perilloses son les antenes?

Aleix Roca Nonell aleixrocanonell a gmail.com
dim gen 4 15:51:01 CET 2011

Yep!

La meva nanostation crec que atravesa una casa per arribar fins al
supernode, fins ara només m'havia preocupat de la cobertura (no es en
absolut un problema, tinc molt bona cobertura) però recentment m'han
explicat que més val anar amb cuidado amb això, pensva que era tan perillós
com el wifi de un router corrent.

Retiro la nanostation?