[MataroSensefils] Centraletes Telefoniques

René Vives rene.vives a gmail.com
dll gen 3 14:27:24 CET 2011

No els he provat, però revisant material he trobat referencia a 2 softphones:

• Zoiper: Este software nos permite trabajar con extensiones de tipo SIP e IAX,
además es multiplataforma, podemos descargarlo de la siguiente dirección:
http://www.asteriskguru.com

• XtenLite: Este software trabaja con extensiones SIP únicamente, también es
multiplataforma, lo podemos descargar de la siguiente dirección:
http://www.xten.com/index.php?menu=download

El 2 de gener de 2011 23:10, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit:
> Si vols anem fent recompte dels que som.
> Jo m'apunto.
>
> Prova d'instalar-te linphone. Es un client que funciona amb
> windows,linux,mac,iphone,android,....
> Jo l'he provat amb windows i funciona bé, bueno, perfecte, jejje
>
> Per crear un compte:
> Linphone/preferences
> Manage sip accounts
> Afegir:
> Your SIP identity: SIP:0830102011 a 10.139.56.4
> SIP proxy address: SIP:10.139.56.4
>
> Ja ficarem usuari i contrasenya. Prova-ho i digues si funciona.
>
> SAX!

>>> 02 centraleta de Cuba (01 centraleta escorxador)