[MataroSensefils] Centraletes Telefoniques

Nina González ninagonzalezgarcia a hotmail.com
diu gen 2 22:19:10 CET 2011

Tinc Windowspel tema del telèfon.

Si voleu, dissabte podeu venir a casa a fer la reunió, us convido a café amb llet i pastes si voleu podeu portar alguna cosa per acompanyar.
Tot i que si voleu fer la reunió en un altre lloc cap problem, quanta gent seriem?

Nina González

Date: Sat, 1 Jan 2011 20:04:45 +0100
From: ivan a rusc.net
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Centraletes Telefoniques

Podriem quedar el dissabte dia 8 a les 11h. Lloc: On vulgueu esmorzar.

jo també m'apunto.
dure telefon voip

El 1 de gener de 2011 14:04, Rene Vives <rene.vives a gmail.com> ha escrit:

Trobo que les extensions son massa llargues. Amb 4 digits en tindriem prou, no? Despres es poden crear rutes per codi postal, id centraleta i extensió pero que l'extensió contingui ja tota la informacio ho trobo inviable de cara a poder rebre trucades externes.

Podriem quedar el dissabte dia 8 a les 11h. Lloc: On vulgueu esmorzar.

Temes a tractar:

- definir usuaris tipo

- serveis que requereix cadascun (trucar a fixes, trucades internes a msf, rebre trucades, contestador, ...)

- extensió per a servei tecnic?

- material necessari ( telefons voip, ATAs)

- ...

Bon any 2011!!

El 31/12/2010, a las 20:25, Jose Legido <jose a legido.com> escribió:

> Hola Nina.

> T'he creat la extensió 0830102011

> La nomenclatura es facil

> 08301 Mataró

> 02 centraleta de Cuba (01 centraleta escorxador)

> 011 Número de teléfon.

> He fet que si et truquen i no contestes t'envia el missatge de la

> bústia a la teva adreça de mail.

> Digue'm quin client tens de Voip i t'ejudem a configurar-ho. Si tens

> Windows, que algú digui quin client va bé.

> Bon any!!!!

>>> SAX!