[MataroSensefils] Centraletes Telefoniques

Rene Vives rene.vives a gmail.com
dis gen 1 14:04:35 CET 2011

Trobo que les extensions son massa llargues. Amb 4 digits en tindriem prou, no? Despres es poden crear rutes per codi postal, id centraleta i extensió pero que l'extensió contingui ja tota la informacio ho trobo inviable de cara a poder rebre trucades externes.

Podriem quedar el dissabte dia 8 a les 11h. Lloc: On vulgueu esmorzar.

Temes a tractar:
- definir usuaris tipo
- serveis que requereix cadascun (trucar a fixes, trucades internes a msf, rebre trucades, contestador, ...)
- extensió per a servei tecnic?
- material necessari ( telefons voip, ATAs)
- ...

Bon any 2011!!