[MataroSensefils] cable-transformador de portatil hp

orrius7-guifi a yahoo.es orrius7-guifi a yahoo.es
dll feb 28 13:42:56 CET 2011

hola,

el transformador del meu portàtil ha dit prou.

no en tindreu pas cap? si algú en té algun que no faci servir que m'ho digui.

desconec si qualsevol pot anar bé.

crec llegir que la sortida és de 18,5V a 3,5A
(la mida de la lletra és diminuta)

gràcies
 Isaac Plana Schilt   (Terapeuta de Shiatsu i Moviment)

637 86 90 60 - 93 798 88 47
C/ Amàlia, 33 - 08302 MATARÓ CTM - Centre de Teràpies ManualsLlauder, 90 - 08302 Mataró
 hores a convenir