[MataroSensefils] Col·laboració guifi.net a Llavaneres

Rene Vives rene.vives a gmail.com
dll feb 14 17:01:04 CET 2011

Dissabte vam quedar amb la gent de llavaneres, i com que a la tarda vaig estar a les jornades hacklab nomada, ja se'm va passar comentar-vos el que vam parlar. En resum:

Hi ha un adsl a la biblioteca que possiblement es podra posar un proxy per compartir amb guifi.net.

S'esta muntant un casal jove on possiblement hi anirà un segon proxy.

Vam veure un futur node prop de la platja [http://guifi.net/node/29864] per oferir la xarxa a veïns de la part de mar de llavaneres.

Seria interessant reestablir l'enllaç Mataró-Llavaneres (isern-RepetidorTV), de cara a poder compartir els serveis d'un lloc i altre.
Enviado desde mi iPad