[MataroSensefils] Millores al node Habana

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dis feb 5 10:29:39 CET 2011

a Llavaneres hi havia la 00:0C:42:39:42:85 ssid="guifi.net-LlvGuifi4Eve"
enfocant cap a Mataro/Barcelona
segurament haviat hi hauré d'anar, l'enfoco cap algun lloc en concret? a on
l'havieu rebut

Jordi

Jordi Soler
jordi.soler a setup.cat