[MataroSensefils] connexió des de Vilassar de Mar

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dis feb 5 08:57:15 CET 2011

Bon dia,

Veus Mataró des de la teulada de casa teva?

L'altre opció seria fer una xerrada taller a Vilassar per tal d'engegar
Guifi.net per allà. Per suposat que per organitzar aquesta xerrada podries
comptar amb nosaltres :-)

Jordi

El 4 de febrer de 2011 19:02, jeus.home a wanadoo.es <jeus.home a wanadoo.es> ha
escrit: