[MataroSensefils] Connexió Plaça Catalunya (abans: connexió escorxador)

fidel borras subirana fidel_bosu a hotmail.com
dll des 26 21:43:10 CET 2011

Tens rao, disculpa, mandra i/o no pensar-hi.

Date: Mon, 26 Dec 2011 11:26:43 +0100
From: rene.vives a gmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils]	Connexió Plaça Catalunya (abans: connexió escorxador)

Per què hi ha aquesta mania de barrajar temes en un mateix fil?
No costa res obrir un fil nou si es tracta d'un tema nou.

El 26 de desembre de 2011 10:58, fidel borras subirana <fidel_bosu a hotmail.com> ha escrit:

La conexio a pl. Caatalunya fa el ximple de tant en tant, es penja i es despenja, de tant en tant para una hora o dues... normalment funciona be, pero te... "locures" a estones. Be, si es pot millorar perfecte, i si no, amb paciencia anirem fent!

Fidel.