[MataroSensefils] connexió escorxador

fidel borras subirana fidel_bosu a hotmail.com
dll des 26 11:25:29 CET 2011

Ok, Rene, ara disculpa la meva ignorancia, que punyetes faig amb aixo? Si he de fer res, clar...

Fidel.

Date: Mon, 26 Dec 2011 11:22:51 +0100
From: rene.vives a gmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] connexió escorxador

Hi havia un script per a win que més o menys feia aixó que dius.
És una beta i segur que cal millorar-lo però pot servir per acotar una mica què és el que falla.

L'he buscat i l'he deixat a http://10.139.67.66

Bones Festes! *<((:-D

El 26 de desembre de 2011 10:07, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit:

Bon dia!

La connexió amb Escorxador si que funciona, es el proxy el que no

funcionava, s'havia fos un switch.

Estaria bé que tothom tingués a mà un mapa del tipus:

El meu node (10.139.56.206) -> Supernode

(supernode.isern.matarosensefils.net) -> Porta a internet

(porta.escorxador.matarosensefils.net)

Per saber on falla la connexió i que cadascú sapigués on es connecta.

Algú s'anima a fer-ho?

Gràcies!