[MataroSensefils] connexió escorxador

Jose Legido jose a legido.com
dll des 26 10:07:57 CET 2011

Bon dia!
La connexió amb Escorxador si que funciona, es el proxy el que no
funcionava, s'havia fos un switch.
Estaria bé que tothom tingués a mà un mapa del tipus:

El meu node (10.139.56.206) -> Supernode
(supernode.isern.matarosensefils.net) -> Porta a internet
(porta.escorxador.matarosensefils.net)

Per saber on falla la connexió i que cadascú sapigués on es connecta.
Algú s'anima a fer-ho?

Gràcies!