[MataroSensefils] connexió escorxador

orrius7-guifi a yahoo.es orrius7-guifi a yahoo.es
dic des 21 14:00:41 CET 2011

estem conectats a porta.escorxador.matarosensefils.net
i confirmem que ens funciona bé.

gràcies per tot.

Isaac Plana Schilt   (Terapeuta de Shiatsu i Moviment)

637 86 90 60 - 93 798 88 47
C/ Amàlia, 33 - 08302 MATARÓ

CTM - Centre de Teràpies Manuals
Llauder, 90 - 08302 Mataró