[MataroSensefils] connexió escorxador

pau mojedano paulmoganos a gmail.com
dll des 19 14:35:24 CET 2011

Bona tarda, efectivament, com diu l'Eva, la connexio a l'Havana-Escorxador
no funciona des de fa tres dies. No se si el problema deu ser electric con
ens vareu dies enrere....
Salutacions
Pau

El lunes 19 de diciembre de 2011, Eva Puig i Perarriera <
perarriera a hotmail.com> escribió:
> bon dia,
>
> fa un parell de dies que la connexió amb escorxador no funciona, sovint
es queda penjat o directament ja em diu que no em puc connectar; ja vaig
canviar el nom, tal i com vau avisar,

> no recordo haver llegit que hagués canviat res més, però com que se'm pot
passat per alt fàcilment, prefereixo preguntar

> moltes gràcies
>
> per cert, nosaltres abans érem a isern i em va semblar llegir que ja
havíeu fet la instal·lació del nou proxy, això vol dir que ja em puc tornar
a connectar via isern, o encara no?