[MataroSensefils] Antena de l'Havana (era Pl. Catalunya)

ivan ivan a rusc.net
diu des 18 12:49:19 CET 2011

si entres a la web guifi.net/mataro. veuràs al mapa, que hi ha estrelles
verdes son *SuperNodes* units per línies verdes amb altres *SuperNodes*.
les línies grogues son *Node*s connectats als SuperNodes
a la teulada o terrat de casa teva, tens una antena (el teu *node*),
aquesta antena té una configuració per poder connectar-se a un *SuperNode*.
en el teu cas et connectes a MatTorreMaresme<https://guifi.net/ca/node/21247>
.
aquest *SuperNode* us connecteu 13 *Node*s, un es el teu.
aqui estan llistats, per numero de node i per nom.
el nom es desglossa:

   - *Mat* (localitat del node *Mat*aró)
   - *Habana* (zona de la localitat on esta situat el node)
   - *Balmes* (carrer on es troba el node)

24984-MatTorreMaresme <https://guifi.net/node/21247> (SuperNode)
25687-MatHabanaBalmes <https://guifi.net/node/23169>
25688-SimoRC <https://guifi.net/node/22800>
25689-MatHabanaSantJoan <https://guifi.net/node/23482>
33346-MatCrDeSantaMaria5 <https://guifi.net/node/38304>
31184-MatHabanaValldeix <https://guifi.net/node/23195>
28146-MatRafalito <https://guifi.net/node/23838>
25693-MatHabanaPrat <https://guifi.net/node/23828>
25694-MatCIllamola <https://guifi.net/node/25908>
25698-MatPortugal2 <https://guifi.net/node/25996>
25695-guifiMh9 <https://guifi.net/node/26233>
25696-MatColon87 <https://guifi.net/node/26883>
25697-MatSantFrancescPaula <https://guifi.net/node/30734>
29067-MatBaixadaMassot <https://guifi.net/node/33523>
29300-MatPrat2 <https://guifi.net/node/34656>
31358-MatGarciaOliver <https://guifi.net/node/36454>
36881-MatCarrerHospital6 <https://guifi.net/node/41109>

El 17 de desembre de 2011 11:06, pau mojedano <paulmoganos a gmail.com> ha
escrit: