[MataroSensefils] Antena de l'Havana (era Re: Bateries...)

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dim des 13 11:30:32 CET 2011

Això, això! gràcies Ivan!

el tema d'un nou emplaçament, em sembla que el terrat de casa meva no
serveix... si ha de servir, però, avanti!

salut!

El 13 de desembre de 2011 11:22, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com
> ha escrit:

> Moltes gràcies per les gestions i pel curro que et fots pq tot funcioni
> Ivan!!!! :-)
>
> El 13 de desembre de 2011 10:56, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit:

Mercè Marsal
http://contemplacionsibadades.blogspot.com

["La intel·ligència ha passat a ser una antigalla del s.XVIII. El futur és
dels imbècils" Joan Sales. *Incerta Glòria*]