[MataroSensefils] Antena de l'Havana (era Re: Bateries...)

pau mojedano paulmoganos a gmail.com
dll des 12 17:25:02 CET 2011

Moltes gracies Jordi!!!
Pau

El lunes 12 de diciembre de 2011, Jordi Clopes Esteban <
jordiclopes a gmail.com> escribió:
> Hola Pau,
> Efectivament sembla que l'antena de l'havana torna a tenir la corrent
apagada. La propietària del pis on està situada l'antena ja n'està al
corrent i quan pugui s'ho anirà a mirar.
> Aprofito per comentar que cal buscar un nou emplaçament per aquest
supernode ja que la propietària té el pis en venda. Com que ja no hi viu ha
d'anar-hi expressament quan hi ha algun tall. Potser són els de les finques
els que baixen el diferencial després d'una visita...no ho se.
> El fet és que cal anar buscant algun emplaçament prou alt i per la
mateixa zona per traslladar-hi aquest supernode.
> Salut!
> Jordi
>
> El 12 de desembre de 2011 15:28, pau mojedano <paulmoganos a gmail.com> ha
escrit:

llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de fidel borras subirana

fincionen a 12 o 14 V les que porten normalment son de 1,2 V i 1200 mAh, no
son de format normal, pero sembla que puc fer el muntatge amb AA, he trobat
aquest enllaç,

tindre prou autonomia, pero si saps de res millor i mes economic... La
marca dels taladros ven tota la carcasa a 60 euros.

puedo mirar si puedo consegir mejor precio.

a quin lloc les puc trobar a un preu raonable, algu te ideas??

l'assumpte del correu

l'assumpte del correu
l'assumpte del correu