[MataroSensefils] instal·lació de un nou Super Node al Maresme

orrius7-guifi a yahoo.es orrius7-guifi a yahoo.es
dic des 7 23:38:39 CET 2011

òstres !!! últimament no pareu !!!

em sap greu no poder col·laborar més, però gràcies per la vostra dedicació.

la meva col·laboració pot ser en forma de sessions de shiatsu per compensar el vostre esforç.
salutacions

Isaac Plana Schilt   (Terapeuta de Shiatsu i Moviment)

637 86 90 60 - 93 798 88 47
C/ Amàlia, 33 - 08302 MATARÓ

CTM - Centre de Teràpies Manuals
Llauder, 90 - 08302 Mataró