[MataroSensefils] recuperar arxius

Eva Puig i Perarriera perarriera a hotmail.com
dis ago 6 20:59:07 CEST 2011

ei moltes gràcies

finalment crec que me n'estic sortint, ho he pogut copiar al USB i ara ja està fent feina al PC

Salut

EVA

Date: Sat, 6 Aug 2011 19:35:43 +0200
From: xriu a ub.edu
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] recuperar arxius

    no hi ha d'haver cap problema perquè et baixis el programet al mac,
    el desis en un llapis o on sigui, i el passis al windows. De fet
    fins i tot és millor, si vols recuperar un arxiu, no fer servir
    l'ordinador per a res abans d'executar el programa de recuperació.

    Al livecd d'en Blackhold hi ha, entre moltíssimes altres coses, el
    programet que et deia jo -per cert, he vist que n'hi ha una versió
    amb un número superior, que trobaràs p ex. aquí´:

    http://download.cnet.com/Restoration/3000-2094_4-10322950.html

    apa, sort

    Al 06/08/2011 18:29, En/na Eva Puig i Perarriera ha escrit:

        moltes gràcies

        m'hi abarallaré una estona, el problema per mi és que els arxius
        esborrats són a un windows sense accés a internet i com que ara
        tinc un mac no sé com fer-ho

        aniré jugant

        merci i bon capd7

        Salut

                EVA

        > Date: Sat, 6 Aug 2011 03:33:20 +0200

          > From: blackholdmailer a gmail.com

          > To: llista a matarosensefils.net

          > Subject: Re: [MataroSensefils] recuperar arxius

          > si tot i així no te'n surts hi ha una livecd de windows
          que es diu hirens

          > té tot d'eines per a recuperar arxius esborrats, inclús
          amb una mica

http://www.taringa.net/posts/downloads/856286/como-recuperar-archivos-borrados-de-la-papelera.html

          recuperar-ho.

          escrit:

> [...]